Konuşanlar Programı Çok Mu Abartılıyor?

 6-7 ay önce Youtube'da gezerken karşıma çıktı bu nedir diyip bi bakayım derken her hafta izlerken buldum kendimi. kısacası ilk çıktığından beri izliyorum, halktan kopmadan güzel sohbetler dönbdüğü için ister istemez kendine bağlıyor birde üzerine dönen espiriler-şakalar ile keyif verici bir programa dönüşmüş oluyor. Öyle katıla katıla güldürmüyor ama kendince bir mizah seviyesine sahip olduğu için izlerken sıkılmıyorsunuz. Fakat artık Hasan Can Kaya'nın ve kitlesinin eskisi gibi olmadığını sebepleri ile sıralamak istiyorum. 

Öncelikle youtube trendlere girdiği için büyük kitlelere ulaştı ve hem youtube hemde programa gelen kitlenin kalitesi ciddi anlamda düştü. En başta gelen biraz orta yaşlı ve kültür seviyesi yüksek kitle yerini ergen, eski sevgiliden intikam alma peşindeki kanser kitle ve en önemlisi iki lafından biri yalan diğeri yanlış olan saçma bir kitleye istila etti. o yüzden sohbetler artık açmıyor, güldürmüyor ve çok sığ.

Öte yandan programdaki sohbet ve hasan can kaya'nın espirileri tekrara düşmeye başladı, etik değerlerin çok yüksekmiş, şeyma subaşı naber ya, ırz düşmanı, mizah seviyemiz düştü, bunu rakip komedyenler yollamış, fuhuşa adanan hayatlar, teşekkürler x kişi benzetmesi gibi espiriler artık fix her bölümde var. mesela hasan can kaya'nın herkesin yadırgayacağı bir olaya "ne kadar kişilikli bir davranış" diye tersini söyleme şakasını artık defalarca yaptı. Ayrıca seyircilerde birbirine yakın şeyler anlatması artık sıkıcı olmaya başladı, yok ben eşimi şöyle aldattım yok ben sevgilimi böyle aldattım ama hep sonunda bi affedilme veya intikam için belkide olmayan birşey anlatılması sayısız kez gerçekleşti.

Birde son 5-6 bölümdür dejenere tiplere evsahipliği yapar oldular yani yaptığı itliği, kopukluğu ve saygısızlığı gurur duyarak anlatan tipler biraz tahammül seviyesini aşmaya başladı, normalde anlattığı şey gerçekten utan verici ama adam bunu anlatarak öz güven kastığını düşünüyor, hasan can kaya'nın da bunlara kocaman alkış diyerek alkışlatması son derece yanlış.

Üzülerek söylüyorum program bi recep ivedik ayarına doğru hızla düşmekte, liseli tayfa programın seviyesini çok aşağı çekti mesala Hasan can bir eczacıya “eczaneye gelsem bana ne satardın?” diye sorunca, liseli bir seyirci “cinsel performans arttırıcı” diye laf çakıyor. hasan can “o babana gerek kanka” diye cevap veriyor. e bu bildiğin ergen sohbeti. bunun bir değişikli "zıt erenköy" şakasıdır.

Neyse Acun İlicalı satın almış diyorlar dolayısıyla bunlar artık son bölümleri olabilir izlemeye devam edeceğiz ama program için hiçbir şeyin eskisi gibi tat vermediğini düşünerek bu videoyu kapatıyorum. 


Yorumlar