Axie infinity Ölmemiş




Bir zamanlar benim de oynadığım sonra yaratıkları satıp işin içinden çıkmıştım o günden bu yana 3 sene geçti o dönem Uzakdoğu başta olmak üzere kripto para dünyasında fırtına gibi esen Axie Infinity oyununun yaratıcısı şirket olan Sky Mavis, Mart ayında Hack'lenen Ronin köprüsünün güvenliğini sağlama konusunda Google Cloud ile anlaşmaya vardığını açıkladı.

Mart ayında Hack’lenen ve Ronin köprüsünden 600 milyon dolarlık kripto para çalınan Axie Infinity’nin Ronin köprüsü için Sky Mavis, Google Cloud ile çok yıllı bir anlaşma yaptı. Google Cloud; Animoca Brands, DappRadar ve Nansen ile birlikte bir nod havuzunda çalışan kurumsal doğrulayıcılardan bir tanesi olacak. Şirket, doğrulayıcı çalışma sürelerini izleme rolünü üstlenecek ve ağın toplu güvenliğine katkı verecek.

 Konuyla ilgili konuşan Sky Mavis’in kurucu ortağı ve CTO’su Viet Anh Ho, işbirliğinin nedenlerinden biri olarak Google Cloud’un otomatik ölçeklendirme ve uygulama dağıtım özelliğini gösterdi: " Bu sayede mühendislerimiz, kullanıcıların çok daha sürükleyici deneyimler elde etmeleri için rahatça ve daha serbest şekilde çalışabilecekler” diye ifade etti.

 Google Cloud yöneticisi olan Ruma Balasubramanian da, Sky Mavis ile yapılan anlaşma sayesinde şirketin yol haritasındaki hedeflere daha hızlı ulaşmasının sağlanacağı, bununla birlikte de altyapı güvenliğinin elde edileceğini belirtti.




Merhaba, ben Serhat bu blog sayfasında kendi dünya görüşümü, bilgilerimi ve deneyimlerimi sizlere yazı veya podcast (yakında) yoluyla sunmaya çalışıyorum.

Yorumlar